close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מהו סקר עצים ומדוע הוא כה חשוב?

מערכת שורשג אייר, תשפב04/05/2022

עליכם לדעת כי בישראל של שנת 2022 אי אפשר לקום יום אחד בבוקר ולהחליט כי אנו עוקרים עץ...

תגיות:
צילום: freepik
ישראל נמצאת בתנופת בנייה אדירה ואפשר לראות כי כיום אף אדם לא רוצה לגור בשכירות אלא תמיד לקנות בית. על רקע זה אנו חייבים לציין שאם אתם רוצים לבנות בית בין אם זה בניין ובין אם זה בית פרטי אתם חייבים לקחת בחשבון את הנושא של סקר עצים. סקר לעצים נועד לקבוע מה לעשות עם עצים אשר נמצאים באזור הבנייה.

עליכם לדעת כי בישראל של שנת 2022 אי אפשר לקום יום אחד בבוקר ולהחליט כי אנו עוקרים עץ. אם יש עץ אשר מפריע לכם אתם צריכים לפנות אל הרשויות ולבקש לעקור אותו. כאן נכנס לתמונה הסקר אשר בודק האם יש עצים המפריעים לבנייה שלכם והאם יש לעשות משהו בכדי לטפל
בעצים אלו ובכדי לוודא כי הם לא יפריעו לבנייה שלנו.

האם כל אגרונום יכול לבצע סקרי עצים?
מי שאחראי לבצע סקר עצים הוא האגרונום. אך שימו לב לא כל אגרונום יכול לבצע את סקר העצים וזה משהו שיש לתת עליו את הדעת. אם אתם רוצים לבחור אגרונום בשביל סקר אתם צריכים לוודא כי יש לו את הידע המתאים לבצע זאת בכדי להבטיח כי הוא מומחה אמיתי לתחום.

כאשר אתם באים לבחור את האגרונום עליכם לבחון את אתר האינטרנט שלו. באתר תוכלו למצוא מידע על היכולות שלו ועל הידע שלו ואז תוכלו לבחור בו או באחר. קל מאוד לחפש מידע באינטרנט ולכן כדאי לכם להיעזר בכלי זה כאשר אתם צריכים לבוא ולבחור אגרונום.

כיצד אבחר את האגרונום הטוב ביותר בשביל סקר עצים?
אין ספק שיש משמעות אדירה לשאלה באיזה אגרונום אנו בוחרים בשביל סקר עצים ואנו צריכים לעשות כל מאמץ בכדי לבחור את האגרונום הטוב בשוק. ככל שנבחר אגרונום יותר בשביל סקר העצים כך נדע כי הבנייה שלנו תתקדם בצורה יותר טובה.

אז איך נבחר את האגרונום הטוב ביותר? התשובה היא שאנו צריכים לקבל עליו המלצות. פנו אל לקוחות אשר עבדו בעבר עם האגרונום ושמעו מהם האם הם ממליצים על האגרונום או שמא הם חושבים שיש אגרונום יותר טוב בשוק. אתם יכולים גם שוב להיעזר באינטרנט ולחפש המלצות על האגרונום. כמובן שהאתר חייב להיות אמין וזאת בכדי להבטיח כי נוכל לסמוך על ההמלצות שנמצאות בו.

מה קורה אם יש עצים המפריעים לבנייה שלי?
נאמר כי ביצענו סקר עצים וגילינו שיש עצים המפריעים לנו, מה לאחר סקר העצים אנו צריכים לעשות בכדי לטפל בבעיה? אם כן התשובה היא שאנו צריכים לקבל אישור לעקור את העצים הללו. לעיתים אנו נצטרך לשנע את העצים למקום אחר וכך לשמור עליהם ולא לעקור אותם. כאן האגרונום יכול לסייע לנו רבות ולעזור לנו לקבל את האישור לכריתה או לעקירה למקום אחר.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה